Ce dispozitive mobile sunt compatibile cu serviciile furnizate de către eSIM.ro?

TELEFOANE COMPATIBILE eSIM

Lista dispozitivelor compatibile se dezvoltă continuu, așa că te rugăm să o verifici ocazional.

Următoarele dispozitive sunt deocamdată compatibile cu serviciile noastre. Dacă dispozitivul tău nu se regăsește în listă, te rugăm să ne transmiți și vom încerca să verificăm compatibilitatea cu acesta. Te vom informa ulterior.

ATENȚIE! Telefonul NU trebuie sa fie blocat în rețeaua operatorului dumneavoastră.

iOS

Apple iPhone

iPhone 16 Pro Max

iPhone 16 Pro

iPhone 16 Plus

iPhone 16

iPhone 15 Pro Max

iPhone 15 Pro

iPhone 15 Plus

iPhone 15

iPhone 14 Pro Max

iPhone 14 Pro

iPhone 14 Plus

iPhone 14

iPhone 13 Pro Max

iPhone 13 Pro

iPhone 13 mini

iPhone 13

iPhone 12 Pro Max

iPhone 12 Pro

iPhone 12 mini

iPhone 12

iPhone 11 Pro Max

iPhone 11 Pro

iPhone 11

iPhone XS

iPhone XS Max

iPhone XR

iPhone SE 2nd Gen. (2020)

iPhone SE 3rd Gen. (2022)

ATENȚIE! iPhone X (2018) nu este compatibil.

iPads with eSIM

iPad Air (3rd generation)

iPad Air (4th generation)

iPad Pro 11‑inch (1st generation)

iPad Pro 11‑inch (2nd generation)

iPad Pro 11-inch (3rd generation)

iPad Pro 12.9‑inch (3rd generation)

iPad Pro 12.9‑inch (4th generation)

iPad Pro 12.9-inch (5th generation)

iPad Pro 12.9-inch (6th generation)

iPad (7th generation)

iPad (8th generation)

iPad (9th generation)

iPad Mini (5th generation)

iPad Mini (6th generation)

Apple Watch

ATENȚIE! Apple Watch nu este compatibil.

Android

Samsung Galaxy

Samsung Galaxy S25 / 5G

Samsung Galaxy S25+ / 5G

Samsung Galaxy S25 Ultra / 5G

Samsung Galaxy S24 / 5G

Samsung Galaxy S24+ / 5G

Samsung Galaxy S24 Ultra / 5G

Samsung Galaxy S23 / 5G

Samsung Galaxy S23+ / 5G

Samsung Galaxy S23 Ultra / 5G

Samsung Galaxy S22 / 5G

Samsung Galaxy S22+ / 5G

Samsung Galaxy S22 Ultra / 5G

Samsung Galaxy S21 / 5G

Samsung Galaxy S21+ / 5G

Samsung Galaxy S21 Ultra / 5G

Samsung Galaxy S20

Samsung Galaxy S20+

Samsung Galaxy S20

ATENȚIE! Modelele Samsung Galaxy „FE” NU sunt compatibile.

Ultra Samsung Galaxy Z Flip

Samsung Galaxy Z Fold 2

Samsung Galaxy Z Fold 3 5G

Samsung Galaxy Z Flip 3 5G Fold

Samsung Galaxy Z Flip 3 5G

Samsung Galaxy Z Flip 4

Samsung Galaxy Z Fold 4

Samsung Galaxy Z Flip 5

Samsung Galaxy Z Fold 5

Samsung Galaxy A55 5G

Samsung Galaxy A54 5G

Samsung Galaxy A34 5G

Samsung Galaxy Fold

Samsung Galaxy Note20

Samsung Galaxy Note20 Ultra

ATENȚIE! Modelele Samsung Galaxy „FE” NU sunt compatibile.

Google Pixel

Google Pixel 9 Pro / Pro XL

Google Pixel 9

Google Pixel 8 Pro

Google Pixel 8 / 8a

Google Pixel 7 Pro

Google Pixel 7 / 7a

Google Pixel 6 Pro

Google Pixel 6 / 6a

Google Pixel 5

Google Pixel 4

Google Pixel 4a

Google Pixel 4 XL

Google Pixel 3

Google Pixel 3 XL

Google Pixel 3a

Google Pixel 3a XL

Huawei

Huawei P40

Huawei P40 Pro

Huawei Mate 40 Pro

ATENȚIE! Modelul Huawei P40 Pro+  nu este compatibil.

Motorola

Motorola Razr (2019)

Motorola Razr 5G

Motorola Razr 40

Motorola Razr 40 ULTRA

Motorola EDGE 40 Pro

Motorola G53 5G

Oppo

Oppo Find N2 Flip

Oppo Find X3 Pro

Oppo Find X5

Oppo Find X5 Pro

Oppo Reno 5 A

Oppo A55s 5G

Oppo Reno6 Pro 5G

Nokia

Nokia G60 5G

Nokia X30 5G

Nokia XR21

Xiaomi

Xiaomi 12T Pro

Xiaomi 13

Xiaomi 13 Lite

Xiaomi 13 Pro

Honor

Honor 90

Honor Magic 3

Honor Magic 3 Pro

Honor Magic 3 Pro+

Honor Magic 4 Pro

Microsoft

Surface Duo 2

Surface Duo

Cum verific dacă dispozitivul meu este compatibil cu tehnologia eSIM?

Pentru a verifica dacă telefonul sau dispozitivul tău este compatibil cu tehnologia eSIM, poți urma pașii de mai jos:

1. Deschide aplicația de telefon a dispozitivului tău (cea pe care o folosești pentru a efectua apeluri).

2. Tastează codul: *#06#

3. După ce ai tastat acest cod, pe ecranul telefonului tău va apărea numărul IMEI al dispozitivului.

4. Verifică dacă în lista de IMEI-uri afișate există o secțiune denumită „IMEI (eSIM)” sau „EID”.

Dacă acest număr este afișat, dispozitivul tău este compatibil cu tehnologia eSIM.

Dacă nu apare o secțiune specifică pentru eSIM sau EID, dispozitivul tău nu suportă această tehnologie. În acest caz, îți recomandăm să verifici direct în setările telefonului sau să consulți specificațiile tehnice ale dispozitivului.

Pot sa instalez un eSIM pe un dispozitiv blocat într-o anumită rețea?

Pentru instalarea și folosirea unui eSIM, dispozitivul trebuie să fie decodat – nerestricționat pentru folosire doar în rețeaua unui singur furnizor de servicii de telefonie.

Ce fac dacă am telefonul codat și blocat în rețeaua unui furnizor de servicii de telefonie?

Pentru instalarea oricărui eSIM, dispozitivul trebuie decodat, lucru care, în funcție de țară și rețea, se poate face în locațiile furnizorului de servicii și/sau online. În general, procedura durează câteva minute. Pentru informații detaliate referitoare la procesul de deblocare, trebuie să contactezi rețeaua/compania care a inițiat blocarea dispozitivului tău, la telefon, online sau prin aplicația mobilă a furnizorului.

Detalii contact:

Orange România: sună la 300 (din rețeaua Orange) sau 0374 300 300 (din alte rețele). Mai multe informații găsești aici.

Vodafone România: sună la *222 (din rețeaua Vodafone) sau 0372 022 222 (din alte rețele). Mai multe informații găsești aici.

Digi Mobil: sună la 031 400 4600 (serviciul clienți)

Telekom mobil: sună la 1234 (din rețeaua Telekom) sau  0766 121 234 (din alte rețele)

După decodarea/deblocarea dispozitivului, procesul de instalare al eSIM-ului trebuie reluat.

Pot să cumpăr un eSIM înainte de călătorie și să-l activez mai târziu?

Sigur că da, chiar recomandăm acest lucru! Perioada de valabilitate a pachetului de date începe la momentul primei conectări la rețea prin intermediul eSIM-ului tău, în țara/regiunea pentru care ai cumpărat pachetul.

Nu uita că perioada maximă în care trebuie să începi sa utilizezi pachetul de date cumpărat este de 3 luni de la cumpărare.

Pot să instalez același eSIM pe mai multe dispozitive?

Fiecare eSIM poate fi instalat doar pe un singur dispozitiv și doar o singură dată. Asta înseamnă că dacă ștergi un eSIM de pe dispozitivul tă,. nu-l vei putea reinstala, iar noi nu putem să te ajutam. Dacă ai mai multe dispozitive care au nevoie de acces la date mobile, ai două opțiuni:
– Cumperi câte un eSIM pentru fiecare dintre acestea;
– Activezi opțiunea Hotspot/Internet Sharing pe dispozitivul pe care ai instalat eSIM-ul (daca acest lucru este disponibil pentru pachetul achiziționat) și conectezi restul echipamentelor la rețeaua Wi-Fi a telefonului tău.

Pot renunța la serviciu în orice moment?

Sigur ca da! Serviciul nostru funcționează pe perioada de valabilitate sau până la terminarea pachetului de date achiziționat, dacă nu adaugi un pachet nou. Oricum, îti recomandăm să păstrezi eSIM-ul instalat pentru a-l putea folosi în călătoriile viitoare.
Vezi cum poți adăuga un pachet de date pe un eSIM deja instalat, aici.

eSIM.ro furnizează și cartele SIM fizice?

În prezent oferim servicii de date mobile utilizând ca suport doar tehnologia eSIM, așa că, dacă dispozitivul tău nu este compatibil cu aceasta, nu putem să-ți furnizăm serviciile noastre.
Verifică dacă dispozitivul tău este compatibil cu tehnologia eSIM, aici.

Primesc și un număr de telefon local împreună cu noul meu eSIM?

Pachetele noastre de servicii nu includ un număr de telefon, ci doar servicii de date mobile. Dar nu te îngrijora, poți folosi în continuare numărul tău de telefon pentru a iniția și primi apeluri telefonice și pentru a transmite/recepționa mesaje SMS (dacă ai activ serviciul de roaming de la operatorul tău).
Noul tău eSIM îți va asigura accesul la date mobile și te va ajuta să eviți tarifele de roaming de date.

Cât de sigure sunt transmisiile de date utilizând eSIM?

Conexiunile de date utilizând tehnologia eSIM sunt foarte sigure, aceasta asigurând o conexiune stabilă care este mult mai sigură decât o rețea Wi-Fi publică sau alte alternative.
Serviciile de date mobile furnizate prin eSIM sunt ideale pentru toate aplicațiile: apeluri și mesaje scrise pe whatsapp, navigare pe internet, video streaming, conexiuni prin VPN.
Rețeaua noastră asigură criptarea comunicației de la un capăt la celălalt, păstrând datele în siguranță între dispozitivul tău și destinația lor.

Trebuie să plătesc alte taxe?

Serviciile furnizate de noi sunt preplătite. Acest lucru înseamnă că prețul pe care l-ai plătit include toate taxele și nu-ți vom solicita nicio plată suplimentară.
Dacă serviciul nostru a fost dezvoltat pentru a înlocui serviciul de date mobile furnizat de către operatorul tău de telecomunicații și, dacă a fost instalat corect, te va scuti de taxe adiționale pentru utilizarea datelor în roaming.

Serviciul furnizat de eSIM.ro înlocuiește serviciile de la actualul meu furnizor de telecomunicații mobile?

Nu, dispozitivele care sunt compatibile eSIM folosesc serviciile noastre împreună cu serviciile furnizate de către operatorul tău. Serviciile noastre de date mobile sunt destinate pentru a fi folosite complementar cu cele ale furnizorului tău actual și ele nu asigură un număr de apel și servicii SMS.

Pot să dau Hot Spot / Internet Sharing utilizând serviciul furnizat de eSIM.ro?

Da, funcționalitatea de Hot Spot / Internet Sharing este activă pentru toate pachetele noastre de date.
Dacă nu poți accesa Wi-Fi Hot Spot pe dispozitivul tău care are instalat un eSIM de la noi, te rugăm să oprești și să repornești telefonul. Câteodata acest lucru este necesar la prima instalare a eSIM-ului pentru ca activarea și configurarea serviciilor de rețea să fie complete.

Care este politica de retur?

Dacă serviciul de date mobile nu funcționează sau nu poate fi instalat pe dispozitivul tău, vom returna 100% din prețul plătit. Această garanție se aplică în cazul în care pachetul de date nu a fost utilizat deloc.
Orice pachet de date din care a fost consumat minim 5% se va considera ca fiind instalat cu succes și nu se califică la retur.

Unde pot verifica ce volum de date am consumat?

Poți vedea volumul de date utilizat în contul tău de client, dacă ți-ai setat cont în momentul achiziției inițiale.

Cum pot instala un eSIM fără să scanez codul QR?

Dacă nu poți scana codul QR, ai posibilitatea să introduci manual codul de activare pe care-l obții din contul tău de client.

Ce informații despre activitatea mea înregistrați?

Nu înregistrăm locația dispozitivului tău și nici activitatea desfășurată. Activitatea ta pe internet este complet privată.
În conformitate cu obligațiile legale si angajamentele noastre, înregistrăm durata conexiunilor, volumul de date utilizat (MB) și furnizorul de comunicații mobile prin intermediul căruia te-ai conectat.

Pot instala mai multe eSIM-uri?

Da, multe dispozitive compatibile cu tehnologia eSIM permit instalarea mai multor eSIM-uri în acelasi timp. Te rugăm să ai în vedere că doar un SIM fizic și un eSIM pot fi active în același timp. Poți comuta între diferitele eSIM-uri instalate fără să fii nevoit să le ștergi.
Pentru mai multe informații referitoare la utilizarea simultană a mai multor eSIM-uri, te rugăm sa verifici manualul dispozitivului tău, deoarece funcționalitățile diferă de la un dispozitiv la altul.

Ce se întâmplă cu datele neconsumate la sfârșitul perioadei de valabilitate?

Pachetul de date poate fi folosit în perioada de valabilitate a acestuia, ceea ce înseamnă că orice volum de date rămas nu va putea fi utilizat dupa finalizarea acesteia.

Cât durează ca un nou eSIM să fie activat?

De obicei durează mai puțin de 30 de secunde pentru ca un eSIM și pachetul de date să fie activat în rețeaua partenerilor noștri. Durata de activare depinde de calitatea semnalului de telefonie mobilă în zona în care te afli. Când primești email-ul care conține codul QR, eSIM-ul este deja pregătit pentru activare.

Pot să reîncarc eSIM-ul deja instalat cu alt plan de date?

Da, eSIM-ul tău poate fi reîncărcat oricând, fără să fie nevoie să instalezi un alt eSIM! După achiziționare și instalare, acesta rămâne activ pe dispozitivul tău și poate fi utilizat cu noi planuri de date.

Pentru a reîncărca eSIM-ul:

  1. Accesează secțiunea eSIM-urile mele din contul tău de client.
  2. Selectează eSIM-ul pe care dorești să-l reîncarci.
  3. Alege planul de date dorit și finalizează procesul de achiziție.

Este rapid, simplu și convenabil!

Ce fac dacă nu mă descurc cu eSIM-ul?

Contactează-ne! Ne străduim să-ți venim în ajutor, astfel încât să te poți bucura pe deplin de avantajele produselor noastre.